Alla inlägg den 19 november 2011

Av agnes ahlström' - 19 november 2011 15:35

Sitter just nu i bilen påväg hem från Mjölby. Men blir ju bara hem och vända sen in till Mjölby igen. Jobbade ju som sagt på farmor's jobb idag. Det är second hand. Handlade lite olika saker, bland annat ett halssmycke, två tröjor och massor virkade små vita dukar som jag ska sy fast på kuddar. Men nu är jag hemma och ska snart hämta Elin. Kyss! /Agnes

Av agnes ahlström' - 19 november 2011 08:22

Hej! Hann ju inte blogga något igår, eller jag hade hunnit men tyckte inte ni förkänna en mobilblogg, men var ju det ändå.Dagen igår vart helt perfekt! Orkar inte riktigt berätta mer om det nu. Kanske gör det sen när jag bloggar från datorn. Just nu sitter jag iallafall i farmor och farfars bil och är påväg till farmor's jobb där jag ska hjälpa till idag. Kanske inte världens roligaste att göra på en lördag men det är ju bara från nio-tre så hinner ju göra mer. Typ precis när jag åker hem blir det ju att åka in till Mjölby igen med Elin och kolla på hockey. Men nu ska jag vara lite social med dom i bilen. Kyss! /agnes

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards