Alla inlägg under augusti 2011

Av agnes ahlström' - 31 augusti 2011 21:52

turning tables - adele ♥
får mig alltid på lite bättre humör när jag är på botten.
/agnes

Av agnes ahlström' - 30 augusti 2011 22:20

bikbok, 399kr


bikbok, 299kr


bikbok, 599kr


ginatricot, 199kr


 

monki, 300kr


monki, 150kr


monki, 200kr


nu ska jag fixa bloggen lite, bye :)


/agnes

Av agnes ahlström' - 30 augusti 2011 21:35

hej, 


förlåt så jätte mkt, jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga ! men just nu senaste tiden har jag verkligen inte orkat, har inte orkat nått egentligen..aja, idag i skolan var det la okej, tog skolfoto :( blev väl förjävligt som vanligt ! men imorgon börjar en ny dag att klara, aja, nu ska jag kolla lite kläder, juste, är det någon som har lust att åka och bada någon gång i helgen aso typ skogsskön eller nått ? känner att jag missat det roligaste på hela sommar lovet, BADA MED KLÄDER !!! så får väl ta det lite senare.. bye 


/agnes

Av agnes ahlström' - 27 augusti 2011 23:27

hej, jag måste bara börja med att säga att jag verkligen älskar oliver :) ni som vet fattar typ ;) aja, idag vakna jag upp i en husvagn kl 8 ungefär, med emmy, alle och linda. sen drog vi till klämman där jag och linda var till ungefär kl halv 4, sen var jag tvungen att åka hem eftersom vi skulle åka till motala kl kvart i 6. där vi skulle kolla på eric saade, som jag inte hade förväntat mig så mkt av, men det var ju helt jävla otroligt ! han är ju hur jävla underbar som helst ? :) haha, aja, jag och lillebror var så jävla coola så vi tryckte oss fram, och fram till vi tillslut var så långt fram man kunde ! :) aja, ska göra lite till på datorn nu, sen ska jag gå och lägga mig. ska göra så grymt mkt imorgon ! bye :) 


/agnes

Av agnes ahlström' - 25 augusti 2011 21:24

 

satsar på kort nu då ! 


/agnes

Av agnes ahlström' - 25 augusti 2011 15:03

hej, förlåt så jätte mkt för att jag inte har bloggat på typ hundra år. men jag har verkligen inte orkat ! men nu är jag här igen. idag har de inte hänt så mkt i skolan eller nu efter heller. imorgon blir det att dygna med emmy, alle, linda och älsklingen ♥ det blir ju asbra, vi ska kolla skräckfilm :D asbra. och på lördag blir det att kolla på eric saade, fan vad frän jag är ! aja, nu ska jag väl gå och göra något vettigt, bye ♥ 


/agnes

Av agnes ahlström' - 19 augusti 2011 13:36



hur kan man inte älska den här videon, två hur snygga killar som helst i den ju ?! 


/agnes

Av agnes ahlström' - 19 augusti 2011 12:32

hej :)


gick upp för cirka en timme sen och har redan hunnit duscha, fixa naglar, klä på mig, fixa håret och städat lite ! så grymt nöjd faktiskt. idag blir det att städa som fan i mitt rum och sen packa sen dra till linda ! eller rättare sagt jag ska ringa linda snart och säga till henne att jag kommer till henne tidigare så kan vi gör iordning oss tsm och eftersom jag ska sova hos henne inatt. ska ju även på rixfm ikväll ! med lina ooch linda, kommer bli bäst jue ! nej nu måste jag äta och sätta fart med rummet ! bye 


/agnes

Ovido - Quiz & Flashcards