Alla inlägg under januari 2011

Av agnes ahlström' - 31 januari 2011 19:53

victor - världens finaste pojkvän ♥ du fattar inte vad du betyder för mig, jag älskar dig grymt mkt ♥♥♥♥


ellinor - min fina syster, du betyder så grymt mkt ♥ jag älskar dig ;*♥♥♥


hanna - jag hoppas du vet hur mkt du betyder ♥♥ jag älskar dig ♥♥


linda - min bästastevän, för alltid ♥ kan säga allt till dig, älskar dig ♥♥


jujja - grymt bra kompis :) älskad av alla ;*♥♥


linn - grymt fin kompis, fett rolig också :) älskar dig ♥♥


elin r - shit, ganska nyfunnen vän, men oj vad du betyder ♥♥ älskar dig ♥♥


elin h - kommer du ihåg första gången vi va, kolla film och bara myyyste :)♥♥ älskar dig ♥♥


neaa - du är fett underbar, älskar dig ♥♥


fabbe - så himla fin och snäll, jag älskar dig ♥♥


alle - fett fin, älskar dig ♥♥


lina - du vet väl att alla systrar bråkar ? puuuuss, jag älskar dig ♥♥♥


oscar - shit på typ 4dagar kände vi varann som vi var samma människa ungefär, förlåt att jag har svikit dig ibland :( men älskar dig ♥♥


emmy - barndomsvän som jag älskar fortfarande ♥♥


alicia - världens skönaste blondin efter mig ;p jag älskar dig ♥♥


tack för att ni alla finns, finns säkert mer folk men kommer inte på några fler nu ♥♥

Av agnes ahlström' - 30 januari 2011 21:17

idag kom jag ju hem från stockholm, det har varit en grymt bra helg :) men när jag kom hem hade jag 38 grader feber, ont i halsen och huvudvärk :( så imorgon blir det ingen skolalite tråkigt faktiskt men sånt är livet :/ just nu vill jag bara bli frisk ! menmen
i stockholm shoppade jag lite, väldigt nöjd med det :) naej, nu ska jag nog duscha sen sova, godnatt <3


                                                  
                       /agnes

Av agnes ahlström' - 27 januari 2011 16:58
My whole life waiting for the right timeTo tell you how I feel.Know I try to tell you that I need you.Here I am without you.I feel so lost but what can I do?'Cause I know this love seems realBut I don't know how to feel.We say goodbye in the pouring rainAnd I break down as you walk away.Stay, stay.'Cause all my life I felt this wayBut I could never find the words to sayStay, stay.Alright, everything is alrightSince you came alongAnd before youI had nowhere to run toNothing to hold on toI came so close to giving it up.And I wonder if you knowHow it feels to let you go?You say goodbye in the pouring rainAnd I break down as you walk away.Stay, stay.'Cause all my life I felt this wayBut I could never find the words to sayStay, stay.So you change your mindAnd say you're mine.Don't leave tonightStay.Say goodbye in the pouring rainAnd I break down as you walk away.Stay, stay.'Cause all my life I felt this wayBut I could never find the words to sayStay, stay.Stay with me, stay with me,Stay with me, stay with me,Stay, stay, stay, stay with me.
Av agnes ahlström' - 27 januari 2011 11:45

idag är det temadag, rätt okej ;) fast nu sitter jag hemma med jujja och linda ;D vi har haft idrott typ 1h och 30min halv ett ska vi upp till skolan och kolla film, sen ska vi baka :) blir helt okej ;D imoooorgon åker jag till stockholm ska försöka skriva lite då också men vet ej om jag kommer hinna, annars skriver jag på söndag ;dd jaja, puuuuss ;*


                                                  
                  /agnes

Av agnes ahlström' - 26 januari 2011 21:47

idag så har jag varit med fina personer :) ellinor, emmy, älsklingen, alle och fabbe :D ni är grymt bra, vi var först hos emmy och ellinor och kolla film, sen träna jag och emmy, sen så träna alle, sen gick vi till pizzan och åt :)

träningen var ändå ganska rooolig fast jobbig, först typ springa ute i 20-25 min as jobbigt var ju fan -9 ute. sen så gick vi in och typ hade fys. vi behöver det verkligen tjejer, det vet ni ! (y) men nu ska jag soooova, är as trött :) godnatt ;*


                                                  
                           /agnes

Av agnes ahlström' - 26 januari 2011 12:41

i helgen blir det att åka upp till stockholm :) med bästa Ellinor, 3h i en fucking buss, blir nog perfa :) jaja, idag är det studiedag så sitter och äter frukos nu :D sen ska jag laga lite grejer, aso kläder (y) toppen ;p naej, nu ska jag försöka få iordning lite på bloggen puuuuuuuuuss


                                                  
                                             /agnes

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards