Alla inlägg under maj 2011

Av agnes ahlström' - 3 maj 2011 17:57

Hej ! :)


igår bloggade jag inte, jag orkade var sjuk, var sjuk idag med men imorgon ska jag till skolan :) fyller ju även imorgon :DD tror att jag ska få en...kamel ! :DD (a) jaja, idag har jag typ soooovit (L) vid kl halv tre så började jag städa mitt rum och blev klar 45min efter :D sen åkte jag och mammi och hansla tills imorgon, hamburgare :p och nu sitter jag här, har precis målat naglarna (y) och ska egentligen göra tyska glosor tills imorgon, puuuuuuss


/agnes

Av agnes ahlström' - 1 maj 2011 15:39

hellu ! :*)


hann inte blogga igår, var ju hos alle hela kvällen, trevlig kväll med trevligt folk :D ellinor, linda, emmy, fabbe, victor, jocke och alle (såklart -.-) haha, aa orkar inte direkt berätta mer.. xd idag åkte heeela familjen in till lkpg :p dom skulle handla till mej men jag hade inget att göa så jag hänka (a) fast jag vet faktiskt inte vad dom har köpt xd nu ska jag ha nolife och sitta vid datorn och sen kanske jag ska plugga engelska eftersom vi har prov på fredag, puuuuuuss


/agnes

Ovido - Quiz & Flashcards