Alla inlägg under mars 2011

Av agnes ahlström' - 31 mars 2011 20:52

hellu :)


idag har jag vart på stan med jujja och linda :D köpte inget för jag har bestämt mej för att inte köpa något förän min födelsedag den 4 maj, känner att jag har liiite mkt saker nu xd men iaf vi var ju där eftersom vi hade studiedag idag :DD sen när vi kom hem REGNA DET ! åh jag älskar verkligen regn :) så jag tvinga ut mina kompisar i regnet :DD myys var det (y) sen var det bara att gå hem och göra läxor :(( so'n vart om att justin bieber har en ny personlig tränare och ska få 6pack på magen (y) och engelskan var inte så svår (9) och matten behövde jag inte träna nått på (y) musiken som går i mina öron idag är : olycklig kärlek - jj & kirk (y) så himla bra är den, looove it ;p jaja, imorgon ska jag vara med syster :D var grymt längesen :( vi kanske drar till gårn men jag måste städa mitt rum innan jag är med henne :'( men jaj nu ska jag kolla på tv med mammi puuuuss


/agnes

Av agnes ahlström' - 30 mars 2011 23:08

heeej :)


idag har jag vart i skolan (såklart -.-) hahah nej men onsdagar är jobiigaste dagen i veckan -.-' så himla tråkig är den ! förutom att vi har sovmorgon (y) sen var jag med jujja och linda :DD sen var det träning :D shiit kul ;p det var lagom jobbigt idag (y) nu sitter jag hemma hos linda och vi ska snart sova för imorgon ska vi till stan :D eftersom vi har studiedag ;p idag är jag inte så arg längre (y) shit bra ;p hahha nej men nu ska nog vi sova, puuuuss


/agnes

Av agnes ahlström' - 29 mars 2011 20:09

hallu !


idag har jag vart med lite finfint folk :pp jujja, oscar, alle, fabbe, elli (y) mys, eller ja det var det dåe iaf..jaja, i skolan idag var det jävligt flum ärligt talat xd hahah, vi var bara 16 pers i klassen, aso seriöst 10 pers var sjuka ;o lite skumt tycker ja men skit samma xd jaja, vi kollade iaf på film, i rymden finns inga känslor (L) looooove it ;* sen så lekte vi kurragömma också :)) det var väl typ allt (y) nu ska jag göra tyska glosor (n) puuuuuss


hur fan kan du göra så ?

jag litade på dej !

du är ju fan dum ihuvet ! ;@


/agnes

Av agnes ahlström' - 28 mars 2011 21:23

kom typ precis hem (y) har vart i motala och hälsat på morfar :D för mamma hade någon bokcirkel skit här ? ;s så när jag kom hem från träningen så skulle jag åka igen hahha xd fast innan träningen var jag med linda och jujja :D kulkul (a) imorgon ska jag vara med finafolk :DD ska bli underbart (a)


du är helt fantastisk

finare går inte att hitta,

jag älskar Dej (L)


/agnes


Av agnes ahlström' - 27 mars 2011 14:04

hej :D


kom precis hem eller ja rättare sagt in xd hahah ! har ju varit på domarutbildning idag (y) fast nu sitter jag här med linda :DDDDDDDDDD mamma och pappa är inte hemma, så.. ja (y) jag vet inte vad jag ska skriva nu, men bloggar mer i kväll ;*

puuuuuss


/agnes

Av agnes ahlström' - 26 mars 2011 17:42

jag vet att jag inte bloggat på ett tag men internet har dampat, jag har inte haft nått att blogga och har inte hunnit. menmen. idag har jag vart i lkpg med pappi :D fick en jacka och ett par byxor :DD jippi ;p ikväll ska jag nog träffa syster, myys ;* H & L var här idag med kläder så ska väl kolla på dom ochså :) igår var jag hos lina :) trevligt och jätte myyyysigt :D vi fira henne för hon fyller ju snart men hon skulle inte hinna eftersom hon ska utomlands snart :( imorgon ska jag på domarutbildning (y) jaja, nu ska jag titta kläder :DD du är helt fantastisk, älskar dej (L) puuuss


/agnes

Av agnes ahlström' - 20 mars 2011 18:16

hej ! :D


kom typ precis hem från en underbar eftermiddag på klämman, har spelat träningsmatch med p-98 (y) har redigt ont i bena ska jag säga, för innan hade jag, lillebror och pappi CYKLAT tackar pappi för sportbh och shorts :DD jaja, imorgon är det måndag, både bra och dåligt ;/ nu är jag barnvakt till små syskon så nu ska vi gå och kolla på film, myys ;* puuuuuuss, ajuste vill tacka alla mina helt underbara vänner som stötar mej nu ! ni är så gryma, jag älskar er något enormt <33333

/agnes

Av agnes ahlström' - 19 mars 2011 18:40

hej


har inte bloggat på ett tag nu, menmen, idag har jag varit på tränarutbildning (y) nu sitter ellinor här med mej och ja..hahah xd imorgon ska jag spela match med p-98 haha mot dom sjäääälva kulkul ;p nej nu vet jag inte vad jag ska skriva så puuuuss ;*

/agnes



  

Ovido - Quiz & Flashcards