Alla inlägg under februari 2011

Av agnes ahlström' - 27 februari 2011 17:01

är med i "veckans blogg" på bellas blogg, tycker att ni ska gå in där ooch kolla för hon är fantastiskt fin ♥♥ hon finns vid länkar ;*♥

:D

Av agnes ahlström' - 27 februari 2011 16:41

heeeej :D


idag gick jag upp typ  kl 1 (y) sen duscha jag och städa rummet men måste städa mer efter det här (n) hahah, aja ikväll kanske det blir älsklingen och fabbe :D eftersom älsklingen dissa igår, blä på han :D så typ fabbe och jujja var här, det var ju perfa :D igår kunde jag inte blogga mer fför vårat fuckade jävla skit internet laggar sönder och håller fortfarande på, blä på det (n) hallå ellinor när kommer du hem idag egentligen ? ;oo aja, nu måste jag städa puuuss


/agnes


:DD

Av agnes ahlström' - 26 februari 2011 12:43

själv hemma nu dåe (y) hahahah, göööött :p jaja, fixar kanske så mina små pojkar kommer hit eftersom syster och emmy inte är hemma ;( dom är i fucking enköping eller nått ;p nu ska jag göra iordning mej sen äta pizzzzzzza :D skriver mer ikväll, lovar ;* puuuusss


/agnes

Av agnes ahlström' - 25 februari 2011 17:14

  


ny mobil nu dåe, åh jag bara hatade den andra jävla htc :D hahah, farbror fick den ist ;p köpte ett par as snygga fotbolls skor occkså :D aja, nui ska jag leka lite med nya mobilen och sen ska jag antagligen till gårn ;* puuussss


/agnes

Av agnes ahlström' - 25 februari 2011 12:46

nu blir det att snart gå till tåg station och åka till linköping där man träffar världens bästa farbror som ska köpa nya fotbollsskor och ny mobil :D ikäll blir det kanske gårn med finaste linda, puss på det ;* jaja, puuusssss


/agnes

Av agnes ahlström' - 24 februari 2011 17:19

jag har hittat lite grejor jag vill ha, jag menar man kan ju inte få för mkt kläder :D


  


1.Bikbok 199kr (tops)

2.Bikbok 199kr (tops)

3.h&m 149kr (sport och badkläder)

4.h&m 129kr (underkläder)

5.h&m 199kr (jackor och kavajer)

6.h&m 20kr (sale)

7.h&m 50kr (accessoarer)

8.skopunkten 199kr (sandalett)

9.Bikbok 299kr (shorts)

10.skopunkten 349kr (textilkänga)

11.h&m 199kr (toppar)

12.h&m 249kr (toppar)

Av agnes ahlström' - 24 februari 2011 12:10

nu går jag hemma med nyrakade ben och luktar choklad :)♥ idag ska jag kanske va med elin :D fast vet ärligt talat om jag orkar ;p sen ikväll blir det nog ellinor, fabbe, alle och emmy och kolla på film, förvånande ;o♥ jaja, imorgon får jag ny mobil :DD och nya fotbolls skor :DD nu ska jag klä på mej, skriver lite mer sen. puuuussss


/agnes

Av agnes ahlström' - 23 februari 2011 23:09

heeeeej :D


idag har det varit en underbar dag :D inatt sov man med älsklingen, ellinor och emmy, lika mysigt varje gång :D♥ sen vid halv ett åkte jag, emmy och elin in till stan, vart "lite" köpt idag också :) jag tycker det är ganska riskfullt att släppa iväg mig med massor pengar in till stan..jaja, jag köpte världens mysigaste mysdress, en tröja, ahha en tröja till typ stickad, en ring, en tröja till ;p tror det var det :) sen när vi kom hem trodde vi att det avr träning, men det var det inte :( så jag, elin, och ellinor gick och kolla på alles bandyträning, hahha och när vi kom in i hallen låg alla och gjorde bryggan xd hahah, gud vad roliga alla såg ut ;p sen gick vi till älsklingen men han skulle packa till lanet :( sen så var vi hos alle sen gick vi till emmy och ellinor och var där en stund och nu sitter jag här, imorgon ska jag inte göra något speciellt ska kanske va med elin :D puuusssss ♥


/agnes

Ovido - Quiz & Flashcards