Alla inlägg den 6 november 2011

Av agnes ahlström' - 6 november 2011 13:05

hej!


som jag antar att ni har märkt så har jag haft bloggpaus, men nu är jag tillbaka igen! :D

 

berättar bara lite om går dagen och idag, :) igår var det km, kom hem typ kvart i sju. sen vid nio drog jag mig upp till älsklingen. vi kolla lite på tv, prata och myste, kom väl hem runt halv ett.

idag blir det väl bara att vara hemma, städa och plugga. måste plugga som aldrig förr idag! känns så jävla surt, sista dagen på lovet liksom. sen ikväll vid sju-nio är det träning. känner att jag egentligen inte borde vara med, har så jävla ont i knät..men eftersom vi ska spela match typ hela träningen, och dom lagen som vi ska vara på cupen nästa helg så känns det som jag måste. men nu måste jag plugga, skriver mer sen.


/agnes



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards