Alla inlägg den 8 november 2011

Av agnes ahlström' - 8 november 2011 16:33

sa ju att jag skulle skriva förut så gör väl det nu! ska dra mig ifrån den hära burken nu då. efter att ha suttit här i hundra år. ska försöka hinna att städa, plugga och duscha fram till kl åtta, önska mig lycka till! tror jag försöker dra mig till skolan imorgon! aja, kyss! 


 

älskar er, bestisfestisar! ♥


/agnes

Av agnes ahlström' - 8 november 2011 13:56

helluuuuo! 


sorry att jag inte blogga igår men hann inte, var först i skolan. sen efter skolan drog jag, linda, linn och jujja oss mot jujja för att fira henne eftersom hon fyllde i söndags! drog hem runt halv fem, käka och senare drog jag mig upp mot alle, var bara tvungen att snacka med han! sen hade man ju bara turen att älsklingen var där också. så kom hem runt tjugo över sju. sen satte jag mig i soffan och satt där till typ halv elva, då jag var så trött att det kändes som jag kunde dö! så då gick jag och la mig.


imorse vakna man av ont i magen och att man nästan spyde, härligt! så var bara att ringa pappa och säga att han skulle ringa och sjukanmäla mig. somna om och sov väl till runt halv tio då jag vakna av att någon kom in i huset! fick panik! så var det pappa och lillebror..för lillebror hade också jätte ont i magen. somna om och vaknade runt tolv, gick upp och satte mig vid datorn. senare gick jag och åt lite och sen satte jag mig här igen. men ska iallafall försöka städa mitt rum och plugga lite idag. blir kanske något mer inlägg senare, kyss! 


/agnes

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards