Alla inlägg den 14 november 2011

Av agnes ahlström' - 14 november 2011 15:10

 
Av agnes ahlström' - 14 november 2011 14:14

tjosan! 


hem nu, äntligen! har precis käkat och ska nog snart börja plugga lite om jag inte sätter mig med en film ist! aja, själv hemma så än så länge är musiken på högsta volym och allt är nästan ljuvligt! som jag sa förut så blir det kanske att träffa elin senare när jag pluggat lite. asbra! men har bestämmt att jag faktiskt ska få bra på det här provet så måste plugga som en idiot..inte kul därimot! nej nu ska jag läsa lite bloggar sen plugga plugga plugga och plugga! perfa! kyss!


/agnes

Av agnes ahlström' - 14 november 2011 12:31

Hejhej!


Just nu sitter jag i skolan på gårn med Linda, Emmy, Rasmus och Oscar. Snart börjar elevensval och då har jag läxhjälp. Ska nog plugga biologi och so, har ju so prov på fredag. När jag kommer hem blir det att plugga, sova och duscha. Senare kanske det blir att va med Elin. Bloggar mer när jag kommer hem. Kyss!


/agnes

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards