Alla inlägg den 10 november 2011

Av agnes ahlström' - 10 november 2011 14:34

hellouu bitches! 


haha, känner att dethär går väldigt bra. hann ju inte blogga igår heller..men ni får det idag ist! 

igår efter skolan hängdejag med alle hem och älsklingen var med! så var vi hos alle till ungefär kl sex, sen drog jag och älsklingen hem till honom för han skulle käka. sen drog vi ner till klämman och så satt jag där från kvart i sju till åtta och kolla när han träna innebandy. min kära syster pellinor kom även ner en stund så satt vi och snacka! det är så himla underbart att bara sitta och snacka med henne! efter hans träning drog vi hem till honom igen och låg bara och kolla på film och myste. kom väl hem runt halv elva, det är ju så svårt att gå ifrån honom! ♥ sen när jag kom hem var jag tvungen att skriva en bokrecention (stavning?) så gick väl och la mig runt halv tolv. vaknade faktiskt upp vid sju och gick upp också! var riktigt pigg, kan vara för att jag inte haft den där otäcka magvärken inatt, underbart! fixa iordning mig och skit sen var det bara att gå till skolan, tyvärr. första lektionen vi har på torsdagar är hemkunskap och idag gjorde vi pizza! helt okkej frukost faktiskt! resten av dagen knalla på. hade bara engelska och svenska, hade vikarie på båda. rätt gött! men nu måste jag plugga som en jävla idiot! borde egentligen inte sitta här men kände att ni måste få erat också! vid fem drar jag och mor oss upp mot emmy där även linn och hennes mor är. vi ska nämligen till norrköping på konfaträff. ska bli ganska kul! nej, nu måste jag plugga! kyss!


/agnes

Av agnes ahlström' - 10 november 2011 14:19

..bara åka in och köpa allt detta på bikbok! det låter ju inte helt fel! eftersom det är 50% på allt idag.









/agnes


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards